HOMEMADE SCRUB

Mun iho on yhtä herkkä kun mun mieli. Se järkkyy pienestä ja pahasti. Hah. Olen huomannut, että kaikki ihanat ja herkut luksustuotteet mitä kauppojen hyllyiltä löytyy eivät suinkaan sovi minulle. Johtuen ehkä niistä kaikista etiketissä mainittavista lisäaineista mitä purnukat sisältävät…?

Yksi mun kauneudenhoidon peruspilareista on ihon kuorinta. Sillä saa niin helposti pehmeyttä ja ennen kaikkea eloa nuutuneeseen ilmeeseen. Pyrin kuorimaan kasvot sekä kropan ainakin pari kertaa viikossa. Sain idean tähän DIY kuorintaan, mistä muualtakaan kuin, Pinterestistä. Pinterest Queen. Tehtyäni tämän ihanan sitruunaisen kuorinnan aloin jo miettimään seuraavaa.. Ehkä kookosöljyä ja Kalaharin suolaa.. Eteerisiä öljyjä.. Kahvia..! Listahan on rajaton. Ja tosiaan, mikä parasta, tässä on kolme ainesosaa ja purkki. Ja ulkonäkö tosi herkullinen. Vähän kuin sellainen jäähilejuoma. Niin, ja nolla lisäainetta. Kuorimisen jälkeen iho oli kyllä tosi heleä, johtuen ehkä siitä sokerista, ja äärimmäisen pehmeä. Suosittelen!

1 sitruunan mehu

1 + rkl oliiviöljyä

vajaa kaksi desiä sokeria

Nämä olivat suunnilleen mitat. Menin aika tunteella jotta löysin juuri itselleni sopivan koostumuksen.

DSC_0038

DSC_0046

DSC_0042

DSC_0049

7 comments

  1. Mun pitääki testaa tätä.
    Mun luottokuorinta on käytetyt kahvinpurut, kookosöljyä ja vähän oliivioljyä. Ihanaa Emmi että näitä sun postauksia saa taas lueskella, pus!

    1. Mä oon niin iloinen että tykkäät :) Ajattelin ihan ruveta tekemään sellaisen DIY tägin alla kaikkea kauneuteen liittyvää.. Vois olla jees!

  2. Päivitysilmoitus: COCONUTOILSCRUB | sparkblogi

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s