BOBBI BROWN

Hallelujah, it’s here!

Bobbi Brownin kosmetiikkapiste nimittäin. Helsingin Stockmannilla. Loputtomiin hehkutettu MAC on pitänyt kosmetiikkavaltikkaa siellä jo tovin ja olen varma että Bobbi Brownista tulee  yhtä suosittu. Tai itseasiassa suositumpi! Itse hän ihastuin kyseiseen merkkiin New Yorkin reissulla vuosi sitten. (Miten siitä voi olla jo vuosi..?!?!) Tällöin ostin sellaisen mustan eyelinerin. Joka on kuulemma markkinoiden paras. Tämä piti paikkansa.

Suosittelen ehdottomasti seuraavaa; kun käväiset Bobbi Brownin tiskillä, varaa itsellesi aika 20 minuutin meikkiopastukseen. Aiheen voit itse valita. Vaikkapa Perfect Skin tai Smokey Eyes. Itselläni ainainen ongelma on nämä kamalat mustat silmänaluset. Minun onnekseni paikalla Bobbi Brownin pisteellä oli aivan mieletön meikkitaiteilija, nimeltä Magda. Siis AIVAN IHANA TYYPPI. Girlcrush!

Löysin niin älyttömän hyvät tropit näille silmänalusille. Mä oikeasti herkistyin kun istuin siinä tuolissa. Urpo mikä urpo.  Magda sanoi sillä ihanalla italian aksentilla englanniksi että, ensi kerralla tehdään mulle smokey eyes. Sitten kun menen treffeille. Yep, deal.

Ostin siis  kosteuttavan silmänympärysvoiteen (HYDRATING EYE CREAM) jota käytetään yhdessä sen uskomattoman peitevärin kanssa (CORRECTOR). Parhaiten saat ne silmänaluset peittoon kun sekoitat hieman tuota voidetta sekä correctoria. Tämän jälkeen otat esiin CREAMY CONCEALER KITIN. Tämä sisältää correctorin päälle laitettavan ihon värisen peitevärin sekä puuterin. Ostin myös meikkivoiteen (LONG-WEAR EVEN FINISH FOUNDATION SPF 15). Se on kuin silkkiä iholla. Ja peittävyys huippuluokkaa!

Mun EPIC FAIL on todellakin tähän asti ollut KUULEMMA se, että olen laittanut meiKkivoidetta myös silmänympärysiholle. Joo, no en laita enää. Silmänympärysiho hoidetaan correctorilla sekä tuolla concealer kitillä!

Mut on niin käännytetty, ja tästä sarjasta tulee mulle sellainen pieni nautinto, ja kokoelmaa aion pikkuhiljaa täydennellä! Ihanaa olla nainen xx

IMG_7592 IMG_7600  IMG_7609

IMG_7613

IMG_7611

3 comments

    1. Koko setti oli sellaista 140 € luokkaa.. Enkä nyt löydä kuittia, mutta veikkaisin 30-40. Täysin rahansa väärti! Eikä jää klimppejä!! Siellä pisteellä esiteltiin mulle myös niiden luomivärejä, ja demonstroivat juuri sitä etteivät jää juonteisiin.. Siis niin mun seuraava ostos!! Ja hei, ihana tuo sun blogi <3

  1. Onko mun kaikki aiemmat kommentit kadonneet kuin pieru saharaan? :o
    No toivottavasti tää nyt tulisi perille >:|

    Mun on niin pakko päästä Stockalle hipelöimään noita. Olen katsonut tuhansia videoita juubituubista ja kaikki kehuu noita maasta taivaisiin. Pakko siis päästä ostoksille ;)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s